.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد
ایجاد نمایشگاه مصالح ساختمانی مازندران در قزاقستان

 شمال نیوز: نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران از ایجاد نمایشگاه مصالح ساختمانی در قزاقستان خبر داد.

 امیر میران آملی ظهر امروز در نشست با تولیدکنندگان و شرکت‌های خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع معادن کشاورزی مازندران برگزار شد اظهار کرد: رکود اقتصادی و شرایط نابسامان کشور، عدم پرداخت نقدینگی بانک‌ها به واحدهای تولیدی سبب رکود اقتصادی در کشور شد که می‌طلبد تولیدکنندگان راه خروجی پیدا  کنند.

وی با بیان اینکه صادرات یکی از راه‌های خروج از رکود اقتصادی است، افزود: این امر مورد تشویق دولت قرار گرفت اما به دلیل برخی مشکلات مورد حمایت جدی قرار نگرفت.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه در کشور قزاقستان با محوریت استان مازندران یکی از اهداف صادرات بوده که اتاق بازرگانی مازندران سال گذشته پیگیری‌هایی داشته است.

میران ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌ای به منظور توانمندی‌های استان‌های مازندران و منگستائو قزاقستان امضا شده است.

وی با بیان اینکه قزاقستان خواستار ارسال مصالح ساختمانی از مازندران شد، گفت: قزاقستان پیشنهاد ایجاد نمایشگاه مصالح ساختمانی را به مازندران داد و در این راستا خواهان اهدا زمین برای ساخت نمایشگاه شدند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران اظهار کرد: اتاق بازرگانی مازندران منتظر ارائه خواسته و پیشنهاد تولیدکنندگان و شرکت‌های خصوصی برای حضور در این نمایشگاه است تا بتواند هماهنگی‌های لازم را برای حضور به کشور قزاقستان انجام دهد.

میران یادآور شد: سفر هیئت تجاری، نمایشگاهی به قزاقستان در اواخر تیرماه امسال با سرپرستی استاندار مازندران درباره پیشنهاد واگذاری زمین و ایجاد نمایشگاه دایمی تولیدکنندگان مصالح ساختمانی استان از سوی مسئولان قزاقستانی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.974 seconds.